torsdag 2 oktober 2008

Torgdag




Idag har det varit Torgdag i Nässjö, det är stående varje torsdag, då kan den som vill, fynda bland blommor, grönsaker, kläder, ost, bröd, samt en hel massa annat.
Man kan oxå sansa sig och bara
handla det man tänkt sig innan man åkte hemifrån, återigen, det handlar om kontroll och sitter helt enkelt i hjärnan, bara bestäm Dig.....
För min del blev det endast grönsaker som jag bestämt innan, billigt och bra....
Därefter inköptes fikabröd på det berömda Thimo
ns, som nu piffats upp ännu mer, bara positivt, Bästa och Mysigaste fiket i stan, sedan åkte vi , Alexandra och jag till Gabriella o Josefina i Barkeryd och intog delikatesserna därute. Josefina var på ett strålande humör och åkte gåstol som värsta racingföraren runt möblerna, snart kutar hon runt själv.
På lördag ska vi på dop i Byarums kyrka, det är Owes bror som ska döpa sin andra dotter, Amanda, därför var jag inne på Z-guld/Smycka och inköpte en styck present, som vi lägger ihop till, det blev ett fint paket. De är väldigt duktiga på att göra riktigt läckra paket därinne.
Ikväll stundar jobb igen men imon är jag ledig......sköööönt!!!!!

Inga kommentarer: