tisdag 28 oktober 2008

Vasalopp




Skidåkare kommer långt med hjälp av blåbärssoppa, det kan hjälpa i många andra situationer oxå, som idag, när jag körde Alexandra till Eksjö, där hon skulle ra sin tredje tatuering.
Det var nog ganska jobbigt för hon höll på att tuppa av i början, men med hjälp av vatten och blåbärssoppa fick hon färgen tillbaka, både i ansiktet och på läpparna.
Killen som gör det så bra, heter Jerker, fick tyvärr inte så bra kort på honom, men han är duktig som sjutton och han höll på i ca 3 timmar, men oj, vad snyggt det blev.
Alexandra var nöjd, Jerker var nog nöjd och jag tycker den är så fin....
Så fick jag köra hem henne så hon kan vila lite i eftermiddag innan hon ska jobba.



Jag har hämtat paket från Go Jane och nu ska jag ringa tullen i Arlanda och fråga vad sjutton jag ska betala postens frakt i Sverige för och tullavgift, när frakten är betald i USA, ska väl räcka ända till Stensjön, tycker jag......eller hur.
Återkommer med svaret, senare.....

1 kommentar:

Linnea sa...

Hej! Jag ser att det var ett tag sedan detta skrevs, men jag undrar om du vet hur man kan komma i kontakt med tatueraren, Jerker? Tack! :)