måndag 6 oktober 2008

Kanelbullar




I lördags var det ju Kanelbullens dag, jag hann inte baka några bullar då, men det gjorde jag igår, Söndag. Jag har inte bakat på länge, när barnen var små, bakade jag allt, matbröd, kakor och bullar, men nu behövs det ju inte.
Så för tillfället finns det bullar i frysen iaf.
Då jag skulle åka hem från jobbet, ringde Gabriella o var lite sugen på en fika, men
jag kände inte för det då, ville bara hem, fast en snabb sväng med henne o Josefina på Åhlens hann jag ju med, och till Josefina inhandlade Gabriella några fina plagg, jag fotade bara den lilla sprudlande Damen och sen blev det hemfärd.
Denna veckan har jag dagvecka o det blir lite tidiga mornar eftersom jag börjar 05.45, det blir oxå tidiga kvällar, i säng alltså, annars orkar jag inte upp.......
Får se om jag klipper sönder lite löv ikväll oxå, det ser lite prydligare ut då........

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jag ger dig två alternativ: 1. TA BORT BILDEN PÅ BULLARNA eller 2. ÖVERLÄMNA GENAST ALLA BULLARNA TILL MIG!!!