måndag 29 september 2008

Födelsedagsfika....


Igår hade vi samling i Stensjön, det var dags att fira Alexandra som fyllde den 21/9, hon fixade lite kebabröra som vi åt med tunnbröd/pitabröd, sallad och diverse andra godsaker. Det är alltid trevligt när alla samlas, nästa söndag blir det hos Markus, som fyller år den 5/10.....Grattis i förskott.
Jag tror att hon blev nöjd med alla presenter, även om hon visste lite av det hon skulle få, men det blir ju bäst då.....eller hur????
Några av hedersgästerna är med på bild, en del vill inte bli sedda på nätet, så då respekterar vi det, denna gången iaf., även min man kom m
ed på bild, vilket inte är så vanligt, det blev en bra dag, men jag skulle jobba natten.....vilket gick bra, har två nätter till denna veckan och avslutar med två kvällar, det är lugnt....
Idag måndag, tog jag nya tag i motionen och tog en stavpromenad då jag vaknat vid 14.00. Det var härligt så nu gäller det att inte tappa sugen igen, det är bara motivationen som måste bibehållas och det ska väl funka. Sitter ju i huvet och det är bara att ta kontrollen.....så lätt....eller hur?????

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Bra inlägg! Bilderna är bra placerade. Jag blev jätte nöjd med allt!!

Eva sa...

Tack, det känns bra, ligger lördagstidn. i skåpet.....Kram