torsdag 25 september 2008

MAMMA MIA


Åååååh, vilken härlig film, har Du inte sett den så gör det!!!! Den hade allt, glädje, kärlek, nostalgi, ljuvlig musik, fantastiska skådespelare som bjöd på sig själva i allra högsta grad, bara att se dessa störtsköna skådespelare "sjunga" och så bra som det lät, det var en höjdarupplevelse.
Dessutom var det mycket vackra naturscener, och vattnet var så härligt blågrönt, där skulle man tillbringa sin semester.
Jag menar så klart MAMMA MIA, som Gabriella och jag var på i går kväll, och för att vara i Nässjö så var det nästan fullsatt, bara det var inte dåligt.
Jag går ganska ofta på bio och det brukar inte alls vara så mycket folk, så det var riktigt roligt.
Helgen närmar sig med stormsteg och det känns bra, trots att jag ska jobba söndag långnatt, men det är ju på plan, så det är helt Ok.
Klockan 11 på söndag är det ju iaf "kalas" för Alexandra här i Stensjön och då träffas vi alla och det är så himla trevligt, tycker jag iaf.....
Idag stundar fönsterputs och lite städning av bilen, väntar på min "nya", får nog ringa säljaren idag och kolla var den är???????


1 kommentar:

Alexandra sa...

Kul att filmen var så bra!!! Matchen var bra den med, som sagt, lite mer min stil tror jag!! (På söndag ska jag visa den en grej med bilderna som du lägger in, så dem inte kommer över texten.)