måndag 8 september 2008

Höstsol



Att vakna av telefonen är inte så trevligt, men mina barn hör iaf när jag jobbat och brukar ha vänligheten att avsluta samtalet snabbt, det gör nu inte så mycket eftersom jag väldigt lätt somnar om igen, frukosten intogs idag vid 15.00 och eftersom solen lyser ljuvligt idag så var det lätt att komma igång. Min ljuvliga kaprifol blommar för andra gången i år och doften framåt kvällen är överväldigande. När barnen var små hade vi en "kulle" som ibland var full av små violer, väldigt vackert, den har kommit igång igen nu efter allt regnande och där finns tusentals små vackra violer, tänk så fantastiskt mycket vackert det finns att titta på ändå, vi borde nog alla stanna upp lite oftare och njuta av det som finns omkring oss. Tvätten hänger ute och för mig väntar ännu en natt, dock inte så lång som den förra. Jag går av på onsdag kväll och är "långledig" efter den. Det ska bli underbart, hoppas bara att det är lite sol iaf.

1 kommentar:

Gabriella sa...

Det ser verkligen somrigt ut.. Även om höstens kalla vindar blåser tag i en ibland...