torsdag 11 september 2008

Thimons



Vi har ett jättemysigt "fik" i Nässjö, det heter Thimons och är väldigt trevligt, nu har de dessutom köpt in sköna fåtöljer som man kan slappa i, det görs små förändringar undan för undan där. Det är oxå ett fik som värnar om alla "gäster" även små sådana. Idag var vi där och fikade, Josefina 8 mån. som var med fick dock bara "smörgåsrån" medan hennes mamma och moster samt jag själv stoppade i oss div läckerheter. Jag är dock väldigt förkyld och var lite "off" idag, hängde inte riktigt med. På vägen hem var jag o tittade på bilar, kanske det blir någon, vem vet?????? Innan jag öppnade datorn gjorde jag foccacia, väldigt goda bröd som man kan lägga nästan vad som helst på, bara fantasin sätter stopp, det står oxå en god äppelkaka och väntar tillsammans med en stor kopp the. Så är kvällen klar att avnjutas när jag nu faktiskt är lite ledig...kanske blir det en bok eller TV eller både och.......Sen sova gott....

Inga kommentarer: