tisdag 2 september 2008

Barnvakt


Jaha, idag på morgonen vid 7.00 bar det iväg till Metropolen Barkeryd, där finns mitt lilla och för tillfället enda, kanske kommer fler så småningom, barnbarn, Josefina. När jag kom in satt hon rätt nyvaken och håret åt alla håll i sin fina pyjamas och såg bara pillemarisk ut. Hon visste inte att mamma snart skulle åka till frissan. Då jag skulle ge henne gröten kom hon på att oj,då, mamma är inte här. Ja, så var gråten igång, men hon åt iaf samtidigt, och till slut var det tomt i skålen. Sedan bytte jag kläder på henne till fortsättningsvis lite mer gråt. När jag lagt henne för en liten powernap slocknade hon iaf. och sov 1 tim. Gabriella kom hem, jättefin i håret och Josefina vaknade, på ett strålande humör när jag tog upp henne, sedan kom Neo och hans mamma och vi fikade innan jag åkte hem.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

J-F ser lagom trött ut på bilden!! Kul att det gick bra. Ses på jobbet!

Unknown sa...

Himla söt den lilla knodden!