onsdag 24 september 2008

Grön Dag



Idag har det varit fantastiskt väder och jag har varit en sväng på stan o såklart fikat med mina döttrar, sedan gick Gabriella o Josefina o jag till Lindex och förnyade Josefinas garderob. Alexandra skulle fixa sina naglar så hon stack iväg på annat håll.
Efter detta åkte jag hem o nu har jag klippt min 2000 kvadratmeter stora gräsmatta, den är grön och stor, så stor, men så skönt när det är k
lart och vilken gratismotion jag får, dessutom tycker jag att det är kul.
Inatt skulle jag egentligen ha jobbat men eftersom
vi var så många lagledare, så passade jag på att ta ledigt, och ikväll ska Gabriella och jag gå på bio, Mamma Mia, den ska ju vara bra.....
Vi träffade en tjej som hade sett den och hon sa att man blev så "
solglad" när man hade sett den och det låter trevligt tycker jag. Dessutom blir det gratis för jag vann två biobiljetter för ett tag sedan och de kommer väl till pass.
Alexandra hade oxå fixat sig ledig men hon skulle titt
a på AIK på TV det är ju match ikväll, ok, det är ju hennes grej och jag hoppas att de vinner.
Nu har snart halva veckan gått och tro det eller ej, men jag längtar till 1:a advent då jag får sätta upp stjärnor i fönstren och det blir så mysigt hemm
a, jag gillar julen nämligen.

2 kommentarer:

Alexandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Alexandra sa...

Fina bilder!! Hoppas att ni får trevligt på bion. Vi hörs! Kramar