söndag 21 september 2008

Slappdag

Igår var jag barnvakt i Barkeryd, men lilla fröken sov när jag kom och fortsatte med det hela tiden, behövde bara kolla till henne lite då och då. Så jag fick inte njuta av henne något alls eller höra alla hennes nya ljud som hon roar omvärlden med. Vi ses väl iaf nästa söndag, då vi ska fira Alexandra här i Stensjön. Gabriella hade laddat med film och efter en kort instruktion gällande de tekniska prylarna lämnade de mig för att åka till Jönköping och fira lite tillsammans, alldeles själva. Gabriella hade hittat en jättefin klänning och Krister var stilig som vanligt.
Filmen som var laddad hette P.S. I love you, det var en jättebra film, tjejfilm med gråtkvalitet då och då och mycket rolig oxå.
Tyvärr hade de tidigare på dagen vunnit en ask choklad, liten dock, och den fick jag, smakade jättegott tillsammans med banan och the..........
Det blev en extra lång promenad idag.....Tack för det.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Det var fint med lila text. Den röda, från "bok-dagen" var inte lika bra. Kramar