onsdag 3 december 2008

Morgonsyn

Jag har ju jobbat inatt, men slutade vid 04.00, körde ganska hyfsat försiktigt hem, kan vara mycket djur ute och vad får jag se jämte vägkanten, 3-4 vildsvin???, dock inte största storleken, de var väl sådär mittemellan, sprang där och bökade vid dikeskanten, shiiit, nu får jag verkligen se upp ordentligt, när jag är ute o åker sena kvällar och tidiga morgnar. Jag vet ju att det finns vildsvin häromkring, men det är första gången jag ser några, så tänk på det, ni som är ute o kör, skulle inte vara roligt att krocka med ett sådant.Obs! bilden från nätet.....

Idag är sista dagen/kvällen jag jobbar denna veckan, så skönt, inatt gjorde vi ett kanonjobb, fixade upp all försenad post, det var ju snöstorm och olyckor uppåt Falköping och däromkring, blir lite tufft att få med all post i dom lägena.

Ska försöka fixa till lite middag, men det får väl bli något ur frysen, blir liksom inte tid att laga riktig middag när jag sover till 11-12, äter frukost, och ska börja vid 16.00. Tidsutrymmet blir lite konstigt, tur att jag har "järnmage" än så länge iaf.


1 kommentar:

Alexandra sa...

Järnmage utan att ens dricka kaffe, det är annorlunda. Vildsvin ser otäcka ut men vildsvinskebab det är gottgott!! Kramar!