tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedan

Så var jag då äntligen här, Jul, som jag har längtat, men jag tror att det gör Julen ännu mer fantastisk. Idag har jag sovit rejält efter alla nätter, sedan har jag fixat det sista, vi har klätt julgranen, och den blev riktigt Bra, skinkan är klar, Janssons frestelse blev jättegod, äggen är kokta till imorgon, skinkan är dessutom avsmakad, med en jättegod svagdricka till, bryggd på Spendrups och nu är det bara att njuta.
Kommer nog att ligga lite lågt med bloggen i
mellandagarna eller kanske inte, beror på vad som händer och sker, runt mig eller i världen.
Till alla Er som tittar in då och då vill jag ba
ra säga: En Riktigt God Jul, passa nu på att umgås med släkt och vänner, ja alla som Ni känner, var tvungen att ändra det jag skrev först här, det blev alldeles för djupt och kryptiskt.
Nåja, God Jul igen, alla goa vänner, släktingar, älskade barn och bar
nbarn.

Inga kommentarer: