måndag 2 mars 2009

Middag med DYK!!

Jaha, long time not seen, eller vad det heter.
Jag har iaf haft födelsedagsmiddag med våra barn, större delen, med lite förberedelser, så gick det bra. Det var ju årsmöte med SEKO, först på lördagen, och sedan middag vid ca 15.00.

Lite stressigt, men det gick bra, alla åt, maten räckte till, blev lite över, söndagsmiddag.
Jag fick presenter, böcker, en jättefin ljusring! typ och sist men inte minst, Kristoffer vill riskera livet, på sin gamla mamma, jag gillar ju vatten, att simma i och njuta av, men nu!!!!

Ett PROVDYK, i pool, men ändå, med full utrustning, ja, jäklar, men de
t ska bli så kul att prova.
Har inte en aning om jag fixar detta, men måste såklart prova, återkommer med rapport, när det förhoppningsvis är genomfört.

På söndagen skulle vi hjälpa Alexandra att flytta, dock inte till rätt lägenhet, det gör vi på måndag, puckot som ska ut, hann inte fixa det till rätt datum, idiotiskt.

Alla kom, som skulle komma, bärandet gick jättebra, utan större problem, en liten tanke till Sammy, som flyttar ihop!!! med sin kompis.

Vi flyttfikade, som jag hade med mig och på måndag, idag, blir bärandet till rätt lägenhet.

Jag blev sugen på att gå på bio, på söndagskvällen, ringde Alexandra, javisst, vi kör, blåste in till stan, köpte godis på Kvantum, ner till bion....FULLSATT!!!!!! i Nässjö, när hände detta sist???

Ringde Alexandra, som inte hunnit iväg, jag laddar ner den, sa hon, om Du vill komma hit.
Sagt och gjort, men vi hittade inte den filmen, blev en annan, The day the earth stood still, tror jag den hette, kanonbra, gick lika bra att sitta i soffan hos Alexandra, som på bion.

Nu frukost, och måste strax åka till Nässjö och hjälpa till med sista flytten, bilder på diverse grejer, kommer så småningom....

Inga kommentarer: