torsdag 19 mars 2009

Köksritning??

Ja, så har jag då idag, försökt övertala min man, om att köket visst behöver göras i ordning, som det ser ut, kommer vi troligen att kunna kosta på oss en del där oxå....

Fick iaf ett litet halvt, njaaa, vi får väl be vår duktiga Byggfirma/
Eklöf & Son AB, i Äng, att göra en ritning på även kökets eventuella ombyggnad, för att ha lite att spåna och planera runt, samt förhoppningsvis till slut, enas om.

Men det är tuffa grejer, två olika, mycket starka och envisa viljor, bara det, i ett sånt här läge, men det ger ju lite krydda i tillvaron och vem har sagt att allt ska vara enkelt, men.....HUR SVÅRT KAN DET VA!!!!!


Ser fram emot detta....återkommer med mer info, så fort det finns något nytt.

Igår var jag och fikade hos Alexandra, tillsammans med Gabriel
la o Josefina, Josefina hade fått nya skor, och var så stolt över dem, dessutom brukar hon gå runt i andras skor, så det finns nog lite skomani, hos henne oxå.
Alexandra har varit lite sjuk i några dagar, men skulle jobba natten, så nu får vi hoppas att inget mer tillstöter.

Innan jag åkte hem, hjälpte jag henne med nyaste tillskottet på lampfr
onten, den skulle upp i hennes "chillrum", och jag får nog säga att den passade mycket bra, se bilden, lite galen, men så lämplig, just där.....

Idag har jag läst en himla bra insändare i Smål.Tidningen, om vår klubbstugas försäljning till MC-klubben, det var mitt i prick vad jag tycker, samt vad jag skrivit om tidigare i min, blogg, det är väl inga galningar som kommer hit, de har ju körkort, kan förhoppningsvis trafikregler och är som folk är mest, fast de kör MC......

Ut och njut i SOLEN, nu alla som har möjlighet till det, jag ska iaf ut på en ljuvlig vårpromenad...gör Du det oxå, solen är ju nyttig i lagom doser......

Inga kommentarer: