söndag 8 mars 2009

Träning

Jag har länge sagt att jag måste börja träna, igen, och nu har jag till slut kommit igång.
Vi har lite träningsredskap, på jobbet och jag är hellre där, än bland en massa andra, som sliter ihjäl sig, lagom är trots allt bäst.

Så igår startade jag, dessutom har jag tagit mig själv i kragen och börjat mer stadigt med mina promenader, dessutom har vi ju ett Wii sport, som jag tycke
r är lite kul, så nu gäller det bara att hänga i.

Hur svårt kan det va?????, Bara att bestämma sig, och sen göra det, jag vet att jag kan om jag vill och bara har bestämt mig, och nu är jag där.

Jag trodde oxå att det snart skulle vara cykelväder igen, men inte!!!! inatt har det snöat rejält, visserligen vackert, men ändå.

Alexandra och jag har planerat en tur till IKEA, idag, så det blir till att köra lugnt och försiktigt, dessutom ska hon jobba långnatt, så vi får inte bli så sena.

Hon har lite saker kvar att komplettera sin nya lägenhet med, vi var förresten där igår, Owe och jag, en kort sväng, med fika.

Dessutom var jag och handlade på Kvantum, med den nya scanningmetoden, mycket smidigt tycker jag, behöver inte, förhoppningsvis, plocka upp och ner alla varor, gång på gång, blir kanonbra....

Bäst att äta lite frukost, så jag kommer iväg, ska hämta henne vid ca 9.00.

Inga kommentarer: