torsdag 12 mars 2009

Vårpromenad???

Idag, är dagen mellan två jobbarnätter, brukar ha svårt att motivera mig till en promenad, men idag var det hur smidigt som helst.

Bara att ta på sig lagom med kläder och gå, underbart ljuvligt med nästan lite solsken, knopparna på träden börjar bli bristningsfärdiga och snart kan jag ana den skira, fina grönskan som bara kan skymta i träden, innan det slår ut vackra musöron, för att sedan bli stora vackra löv.

Det är otroligt egentligen, vilka underverk som sker varje vår, om och om ig
en, tänk så fantastiskt att jag får vara med och uppleva detta, hoppas jag får vara med länge.

Jag har varit lite kreativ idag, oxå, gjort överraskningsefterrätt, eller typ, till Ale
xandras vuxeninflyttningsfest, på lördag.

Jag har bl.a. använt strösocker och ägg, samt skrapat ur vaniljstänger!!!!!!

Mer säger jag inte, ni får se och smaka på lördag, så kom hungriga dit, förtäringen blir inte att leka med.

Nu ska jag vila och duscha, sedan blir det jobbet igen, dessutom har jag helgen, lite surt, men måste göras, var tredje vecka, tur det inte är oftare ändå.

Inga kommentarer: