söndag 2 november 2008

Söndag

Söndag, sköna söndag, vet inte hur jag känner mig idag, har lagat mat halva dagen, testat ugnspannkaka med rotfrukter från ICA;s kokbok, och ngn äppelkaka med keso och rivna äpplen, den var riktigt smarrig. Dessutom har jag griljerat en skinka igen och den är så god, blir bra pålägg hela veckan.
Fast jag känner mig lite up and down, vet inte riktigt varför, gillar ju denna årstiden o solen har strålat o stavpromenaden var skön.....
Får väl ta en kopp the och försvinna in i en bok, men det känns som om jag inte riktigt vet....fast vad vet jag inte, låter snurrigt, jag vet, eller vet inte.....
Halloween smög sig tyst förbi, det var bra rysare på TV:n och ingen som spökade här, inte mer än min spegelbild. HUUUU, vad busigt.......
Ny vecka, nya tag.....hoppas det går fort, men kommande vecka jobbar jag helg, vilket innebär fredagkväll och söndag långnatt, brukar inte vara några problem och blir väl inte det nu heller....
Ser fram emot lite aktiviteter som jag har planerat framöver, Chokladprovning i Eksjö med Gabriella, Ullaredresa med jobbet och kanske jag kan klämma in ett biobesök om det går ngn bra film, har inte kollat ännu......
Tänker på alla mina nära o kära, både härhemma och långt borta/Sthlm/ var rädda om varandra, tänk en tanke ibland, det gör jag....

Inga kommentarer: