onsdag 12 november 2008

Bilen.....

Idag har Gabriella och Josefina varit en sväng hos mig, vi fikade lite och Josefina kände lite försiktigt på vår Katt Tarzan, mest svansen och öronen, det var mjukt, men inte särskilt intressant, det var mycket roligare att pussa på spegeln, och gå runt och titta överallt...försökte ta kort på den lilla damen, när hon gick, sätter in ett halvbra, hon svängde hela tiden åt fel håll.

Jag har också varit och hämtat vår nya bil på Holmgr
ens i Nässjö, äntligen......det dröjde väldigt länge, och till råga på allt så passade inte våra gamla dubbdäck, så nu får vi nog köpa en ny uppsättning, usch, blir några tusenlappar till, men det får väl bli vår julklapp och det är ju ingen dålig sådan.Försökte fjäska till mig nya i köpet, men det är så små marginaler, iaf, enligt säljaren, jag får väl kolla på en annan däckaffär oxå, innan jag bestämmer mig...tips mottages tacksamt, men snabbt, måste få på däcken direkt, Alexandra och jag, tar nog en sväng till A6 på fredag, jag är ledig då......
Kvällen är redan här, jag har bara sovit tre timmar idag, efter natten....men jag kan ju sova ut imorgon....så det får bli sängen, hyfsat tidigt.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag följer med till idioten som sålde bilen så hämtar vi nya däck... Du måste ha lite "stake" tant...!!!

Aha, nu fick man fingret igen..:)

Anonym sa...

Fin bil förresten!!