tisdag 11 november 2008

Hänt nåtttt????

En del människor säger att det händer aldrig mig nåt, det är så tråkigt, jag skulle vilja hävda motsatsen, eller det beror på vad man vill ska hända, även små saker i vardagen måste ju räknas in, iaf, om de inte händer varje dag och inte tillhör vanligheterna....
Först så var det ju FARS DAG, i söndags, bara det, tillhör inte varje dags händelserna, fika med Alexandra, Markus o Johanna, de senaste något stressade, men jag förstår dem.....
Tack ändå, för snabbvisiten, det blev lite tårta o annat gott..
Jag har ju visserligen jobbat nätter denna veckan, och ska
så göra i natt oxå, igår vaknade jag av telefonen, min "kusin Gunnel"/egentligen inte, släktmässigt, men trots detta tänker jag alltid, "min" kusin, ringde, och tyvärr hade hennes mamma, Lillian, somnat in. Jag tror att Lillian hade ett bra liv, med fantastiska barn och barnbarn, som värnat om henne.....
Alla har det inte så, mina tankar går iaf till Gunnel och hennes familj i deras sorg.....
Samtalet avslutades lite hastigt, jag fick nämligen strömavbrott, och hade detta i ca 5 tim.
Det var bara att tända ljus,


ligg
a kvar i sängen och läsa ut en bra bok, åka tidigt till jobbet och duscha där. Det var den dagen.....
Idag, hällregnar det här i Stensjön, bara vräker ner, jag borde städa ur bilen, för imon eller på torsdag, kanske vi får hämta den nya!!!!!
Bara detta......
Så ringde telefonen här idag, jag var ju i HOK, för ett tag sedan med jobbet, lite konferens, och där finns ju alltid enkäter att fylla i, hur maten o servicen, varit, och lite sånt.
Nu gillar ju jag att "fylla i", åtminstone när jag kan vinna något, och vad hände????
Jag har vunnit en weekend, på Hooks Herrgård, presentkort kommer, blir man glad då????Eller???

Dagen ljusnade lite grann, iaf, och nu har jag tänt pannan och ska äta lite, ja, brunch, får det väl bli, börjar ju jobba redan 21:15 ikväll.
Vem säger att det aldrig händer nåt????
Inte jag i alla fall.......eller hur????

2 kommentarer:

Gabriella sa...

Men hallå?!?!.. om det aldrig händer nåt??. Du vinner ju JÄMT!!!!

Kul, hade varit nice med en weekend på hotell, med denne frukost!!!

Jaja, vi får väl vänta lite tills prinsessan kan sova borta utan oss...

Alexandra sa...

Kul med olika "vinklar" på fotona. Bra inlägg tycker jag. Bilden på pappa var bra också! Det är roligt att du vann med, så typiskt dig! Men sen fyller du ju i det mesta med, måste man annars kan man inte vinna...