torsdag 6 november 2008

Bra böcker.....

Igår fick jag låna en bok, av en på jobbet, den hette: Låt den rätte komma in, ganska omskriven, just nu, utspelar sig i Stockholm med omnejd, och är något så annorlunda som en svensk rysare, av högsta klass. Ett mycket oväntat slut,en handling som håller Dig fast i boken tills den är utläst, iaf om man som jag, gillar sådan lektyr.
Jag började läsa den ig
årkväll, efter jobbet, läste till 01.00, fortsatte sedan på dagen, skulle ha städat, men det blev uppskjutet, jag måste bara läsa.
Idag, torsdag, har jag läst ut boken, Jättebra och spännande....Rekommenderas....

Var en sväng på stan i eftermiddag, köpte med mig en kvällstidning hem och vad följde gratis med den???Jo, en bok, en kokbok, med italienska maträtter, även sådana böcker, kan vara spännande, på sitt sätt, och det var en hel del intres
santa recept, måste testas, så småningom.
Ikväll är jag ledig, och eftersom jag inte hunnit med min promenad(bokens fel), så får det bli en rejäl stund på min trampmaskin, sedan blir det nog en lingonssyltsmoothie med pepparkakor, lite tända ljus och en stund framför TV:n. Jag hinner ju inte titta så mycket på TV med mina arbetstider, fast jag överlever, lätt, ändå.....eller hur???Gör inte Du?????

En stor hälsning med GRATTIS, till Kalle Bromander i Skärsboda, som fyllde år igår, hoppas att kortet kom fram... Kramar.......

Inga kommentarer: