torsdag 27 november 2008

En kväll i Djurarp

Ikväll har jag varit i Djurarp, ett mysigt litet ställe strax innan Stensjön, där mc-fantasten Magnus Stark, brukar ha sin stora träff, men ikväll var det en träff av annorlunda slag.....det var julkransutställning i hans "nybyggda" uterum, och det ser så mysigt ut från vägen. Eftersom nyfikenheten vägde över tog jag med mig Annika och hennes dotter Malin och så begav vi oss dit......det var så mysigt, med marshaller,massor av kransar, eldar utanför, värme och glögg inne i Uterumskåtan, ja bygget ser ut som en kåta.
Du är duktig, du Magnus, det var så jättefint, för att inte tala om alla kransar som Carina och Lisa gjort, jag köpte med mig en hem, och den hänger nu på ytterdörren, det blev en av blåbärsris med en fin röd rosett, och för övrigt ska jag låta mina
bilder tala denna gången....förresten Annika, Tack för theét, det smakade bra och trevlig pratstund, det var längesen, och Lycka till Malin.......Nu blir det en sovstund för mig, innan nattpasset tar vid igen..........

Inga kommentarer: