lördag 15 november 2008

Skulle inte.....

Idag skulle jag inte göra något så onyttigt, som att fika, men precis när jag skulle starta bilen och åka in till stora Nässjö, ringde Alexandra, och gissa?????
Vi bestämde såklart att träffas på Thimons, men vi var ordentliga id
ag, tog bara fralla med ost och jag tog the, Alexandra kaffe, ganska sunt, om jag får säga det själv.
Sedan blev det lite handling, och därefter var jag ju tvu
ngen att titta på deras nya inredningsdetalj, ett Jääääättestort, akvarium, med stora guldfiskar i och några karpar, en stor
svart sak gömde sig oxå bakom lite
växter och en sten........
Det blir nog bra till slut........När allt i akvariet, har kommit i rätt balans....

Jag köpte glögg, alkoholfri sådan i affären, den
ska jag njuta av ikväll, är väldigt förtjust i glögg, dock inte starkglögg, då får jag ont i magen....
En lingonsylt smoothie blir det också, samt antagligen TV:n, det är fortfarande gratis filmkanaler, får väl zappa lite till konståkningsgalningarna.....

Jag har varit ute och jobbar lite i trädgården oxå, rivit av vissna blommor, ställt undan en del krukor, samt städat upp lite allmänt bara......måste oxå göras ibland.....

Nu blir det njutning av stora mått, i soffan, hoppas Ni som är inne och hälsar på i min blogg, oxå får en härlig lördagskväll........

Inga kommentarer: