tisdag 4 november 2008

Josefina


Hjärtebarn, gullebarn, mormors lilla goding, ja, namnen är många på vårt älskade barnbarn, som ju heter Josefina och är 9½ mån. Det första , av förhoppningsvis några till iaf.
Idag har Alexandra och jag varit hos Gabriella och Josefina och fikat, Tack för dina goda scones, mycket förnuftigt fika, samt den goda yoghurten med nötter och honung, ummmm, jättesmarrigt.
Försökte filma den lilla idag, när hon koncentrerat tar sig hyfsat stadigt framåt...
Ska försöka lägga in ett filmklipp, har tittat på det, men vet inte hur jag får det rakt, så kommer det in, så får alla tittare vrida lite på huvudet, så ser Ni jättebra......???
Ja, det är mamma Gabriella, som syns på filmen oxå....

På Gabriellas begäran, har jag tagot bort filmklippet, hon vill inte att det ligger på bloggen.....OK!!

Ska jobba ikväll från 16,00-22.30, sedan är det lite nätter igen, men jag är ledig torsdag kväll/natt iaf, men sen jobbar jag helgen, ja,ja, allt rullar på om man är mentalt förberedd, och det är ju jag...



Nu är det dags för middag, sen dusch och sen jobba......

2 kommentarer:

Gabriella sa...

Men hallåå.. godkände jag att du fick lägga upp filmen???? Bilderna ok, men definitivt INTE filmen.(har en sambo här oxå som inte heller tycker detta är ok...) TACK.

Alexandra sa...

Vad det något fel på filmen? Tyckte det var gulligt bara!