lördag 26 februari 2011

Champagne


Igår hade vi lite kalas, här hemma, med anledning av min födelsedag.

Inget jämnt, eller så men en bra anledning att ha kalas, känns som om det inte är bra att skjuta upp, saker och ting hela tiden.

Tyvärr, la mitt kamerabatteri av, precis då gästerna anlänt, så fina foton på Alexandra, som kom i en otroligt vacker klänning,
har jag knappt inga.

Det tog ju en stund att ladda om batteriet, men i hennes kamera tror jag det finns en hel del bilder.

Någon present, ville jag inte ha, men likafullt kom de med en paket, och Stort Tack, jag fick en plattång, precis en sådan jag tänkt köpa.

Gäller bara att lista ut hur jag använder den, på bästa sätt.

Vi åt och drack, och hade väldigt trevligt,
och att champagne är gott, det tycker flera, i familjen, synd bara att det är så dyrt.....

Idag, väntar en tripp till Owes jobbarkompis med fru, det kommer nog att bli trevligt.


1 kommentar:

Milton - Exemption.se sa...

Ja, den är finfin! :) Tack.