onsdag 2 mars 2011

Hantverkare

I dagarna 3, har min källare varit ockuperad av hantverkare, två från Bodafors VVS och två från Bodafors Elektriska AB.

Alla har inte varit där hela tiden,fast med tanke på oljudet därifrån, kan man tro att det varit ett helt kompani där.


Nu börjar jag iaf skönja ljuset i tunneln, tankarna på plats, pannan på plats och kan ni gissa vilken färg??? det är på den???? BLÅ, som ju är min favoritfärg, då måste vi ju valt rätt, fast jag inte visste om färgen.

Visserligen ser det ut som ett mindre slagfält, men vad gör det, nu har killarna dessutom tänt i pannan, jag har luftat element och så småningom kommer värmen att sprida sig i huset, igen.

Inte för att jag har saknat värmen, så mycket, det går att klara sig utan den om man som jag har varma täcken och sover gott i svalt sovrum.

Veckan springer iväg, vi har fått de nya lagsammansättningarna, inte mycket att kommentera, förhoppningsvis finns det en tanke bakom, men jag vet inte, ser lite skevt ut, men, men.....

Snart är det iaf helg igen, fackmöte på lördag, kommer nog att bli mycket frågor, för mycket snurrar och ingen verkar veta ordentligt.

Nu ska jag strax dra till Bodafors vårdcentral med mitt onda knä, så får vi se vad de säger där, för övrigt så väntar en långnatt igen.

1 kommentar:

Kristoffer sa...

Sv: Tack så mycket :) Jo den bilden blev bra, riktigt nöjd med den!