onsdag 23 mars 2011

Inga ursäkter

Jaha, då finns det inga ursäkter längre, för att slippa motionera!!!!!

Vädret börjar definitivt bli det rätta, jogging/walkingskorna är fram tagna, och idag, har jag investerat i en ny chic, liten dress från Intersport i Eksjö, där de hade "nyöppning" idag i större lokaler.

De hade en läcker dress i annonsen för bara 400:-- men den fanns bara med "tajta" riktiga sportbyxor och det är inte riktigt min stil, men hon visade en annan dress för 600:-- och med rabatten jag hade blev det 80:-- mer och det tyckte inte jag var så farligt, därav inköpet.

Previa har jag oxå besökt idag, och fått ett träningsprogram för mitt knä, ett enkelt program med bara några rörelser, som enkelt kan göras och det måste ju vara så om man/jag ska orka göra detta.

Känns som en skön dag, lite sol ute, vårjackan har återinvigts idag, den får hänga med ett år till, gillar den helt enkelt och då finns det ingen anledning att byta ut den, efter denna natten är jag ledig till måndag, känns inte heller helt fel, så ja, NJUTA, är ordet.

Våfflor tänkte jag bjuda våra barn på eftersom det är våffelhelg, men ingen har hört av sig ännu, vet iof sig att Gabriella och familjen inte kan på lördagen, då hon ska på scrapmaraton.

Ja,ja, grejer finns ju hemma, så det går ordna med ganska kort varsel, får väl se vad som händer och sker.

Inga kommentarer: