måndag 14 mars 2011

Väntar

Idag, skulle det komma hantverkare hit igen, för att sätta in vår kassett i öppna spisen.

De skulle komma mellan 8-8.30, men ännu har ingen dykt upp och det är inte bra, för jag ska åka till Bodafors Vårdcentral, och lämna lite prover.

Det är bara den vanliga diabeteskollen som ska göras, men, jag får inget äta innan och jag börjar bli ruskigt hungrig.

Idag, har vi APT på jobbet och jag ska bjuda på en kaka, den blev lite mörk, men smakar bra ändå, jag har testat lite, lite, men för säkerhets skull, har jag slängt ihop en annan sort oxå.
Får ta med lite vispgrädde, så smakar det nog bra, och säger jag inget, kanske inte någon märker nåt.

Nu kommer det visst en bil upp på gården, jag hoppas det är mina hantverkare, japp, två röda bilar, så nu kan jag strax sticka iväg.

Bye, Bye....

Inga kommentarer: