tisdag 22 februari 2011

Kyla

Kylan håller alla i ett järngrepp och tydligen många husägares vattenledningar, därför, måste rörmokarens skjuta på vårt pannbyte.

Vårt berömda pannbyte blir alltså uppskjutet, troligen till nästa vecka,men, det gör inget, för nästa vecka ska det bli lite, lite varmare och då blir det lättare att hantera den saknade värmen, tror jag.

Våren är dock på gång, iaf, om man ska tro alla vårfåglar som glatt kvittrar på, ute.

Idag, har jag stilla avnjutit den absolut sista thépåsen, från Afrika, som jag fick av Markus o Johanna, när de varit där.

Det var det absolut godaste thé, jag druckit och fast jag försökt mejla dit, så har jag inte lyckats få ngn kontakt.

Synd, för jag hade gärna velat ha mer thé därifrån, men det går tydligen inte.

Josefina, Världens Bästa, ska till tandläkaren idag och sen ska vi träffas o ta en fika, troligen på Thimons,
jag ska bara jobba en natt till, denna veckan, sen är jag ledig till måndag,

YYYeeeeeeaaah, så skönt.


1 kommentar:

Johanni sa...

På facebook kan man gå med i Thimons grupp, och nu har de en tävling där man ska skicka in en bild som man tagit själv på något av thimons bakverk! Gå med vettja, för ni har ju alltid så många fina bilder därifrån! KRAM!och tack för dina visa ord du ger mig på min blogg!