torsdag 3 februari 2011

Finbesök

Igår kväll, fick vi finbesök, en mycket förtjusande dam dök upp, ja, givetvis i sällskap med en yngre herre.

Alltid trevligt när någon dyker upp och vi satt väl o pratade en bra stund.

De åkte så småningom hem och hade med sig det hem, som de var för att hämta.

Vi pratade oxå om en kväll tillsammans med alla övriga inblandade, en fredag i februari, typ den 25:e.

Ovan nämnde herre, kunde ej någon annan dag, så därför undrar vi, om Ni andra, har möjlighet att komma denna kväll???

Det kommer att bjudas på lite förtäring (kom hungriga), något gott att dricka, samt förhoppningsvis en trevlig stund tillsammans.

Att detta inte kommer att inträffa på lördagen, beror på att vi är inte hemma denna kväll. Söndag passar inte så bra, så jag hoppas att Ni alla kan komma, på fredagen.

Ni behöver inte ta med något, förtäringen är gratis, men ett gott humör, mottages tacksamt.

För övrigt, så har även denna veckan ilat förbi, med stormsteg, pannmontören har hört av sig, och nu ska vi sikta in oss på ett datum......Yaaaaeeeeh.



3 kommentarer:

Alexandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Alexandra sa...

Jag fattar faktiskt inget av det du skrev men jag har redan andra planer den 25:de, det vet jag.

Gabriella sa...

Jag jobbar den 25:e. Kan inte heller.