söndag 13 februari 2011

I marodörernas spår

Idag, var de så ljuvligt väder, så en promenad bara måste göras.

Solen strålade från en klarblå himmel,
kylan nöp i kinderna och det knarrade under skorna, alltså, en helt perfekt dag för promenad.

Jag njöt av det skimmer
som låg över snön, så vackert......men....någon djäkla idiot, har gått illa åt brevlådorna på vissa ställen av vägen, kickat ner dom i diket och förstört dem, så himla onödigt, jag trodde att det inte pågick så tokiga saker runt Stensjön, det måste vara några "utsocknes".

Jag har svårt att tänka mig att Stensjöns egen befolkning hittar på så dumma saker.

Nu sitter jag med en Bingolott framför mig, något hopp att vinna där, har jag inte.....och hoppsan, där blev det en ny Bingolott.....

Kvällen ska senare ägnas åt lite gott thé och min mycket spännande bok, som jag snart läst ut: Dolt under isen av Gisa Klönne. En deckare som visade sig vara mycket bra.

Någon chokladask har jag inte öppnat, däremot har jag satt i mig en hel del apelsiner, det ska ju vara så nyttigt.

Nu stundar en ny jobbarvecka, jag tar en dag i taget, och svisch, så har denna veckan oxå gått.

I morgon, är det ALLA HJÄRTANS DAG,
en stor kram till Er alla, på denna hjärtliga dag, från oss i Stensjön.

1 kommentar:

Kristoffer sa...

svar: ja filten är asbra ;) köp en, köp 2 ;P