fredag 4 februari 2011

Vackra smycken




Via facebook, har jag hittat till en tjej som gör väldigt vackra smycken o till bra priser,http://www.carolinessmyckeskrin.se/ gå gärna in o kolla hennes sida.

Ofta har hon rabatter, och andra erbjudanden, så Du kan hitta smycken till bra priser.

Jag måste erkänna, att hennes nya örhängen...med tassels, lockar nog mig till ett köp, framöver.

Så läckra.

För övrigt, är frunchen, avklarad, får väl bli lite städning, ska ju jobba ikväll o det känns inte så lockande att dra igång några större aktiviteter.

I morgon har jag iaf tänkt att baka ett bröd, som vi fick igår kväll, på den Tupperware grejen jag var på, havregrynsbröd, så vansinningt gott.

Hoppas bara att även jag lyckas med det.

Har även fått en tid för pannbytet, slutet av februari, huuuuua utan panna i 3 dagar, försmäkta vi i denna köld....BBrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Inga kommentarer: