tisdag 15 februari 2011

Rosor/Energi


Rosor i ett sprucket kärl, är ändå alltid rosor, tror jag ett gammalt visdomsord, eller nåt sånt, lyder.

Iaf, så fick vi med oss en ros, hem från jobbet igår, det tyckte jag var trevligt...

Ibland, eller förr har vi bl.a. fått gelehjärtan, men jag tycker att en ros, var mycket trevligare, så TACK, för det Posten.

Energi, kan man få av många olika saker, kanske rosor, men jag har tankat energi, idag.

Vi har fikat i Barkeryd, med Alexandra, Gabriella och så klart Världens Bästa Josefina, det ger alltid energi och dessutom så åt jag en semla, det är min andra för i år och jag hade varm mjölk till, det tycker jag är jättegott.

Josefinas härliga kramar, ger ju iaf mig energi, så det både räcker till och blir över.

I morgon kommer en elkille, som ska kolla termostatet till golvvärmen, på lilla toan, det är nämligen iskallt, på golvet där och det ska det ju inte vara. Jag hoppas att det bara är en enkel grej, jag ska nämligen lämna in bilen på service, nästa vecka.......och det kostar
multum......

Lägger in några kort på dessa vackra och välpälsade djur,
som jag stannade till och tittade på, när jag åkte hem....så vackra och väldigt nyfikna, dock klev jag inte ur bilen, det var lite kallt.

Inga kommentarer: