onsdag 2 juni 2010

Ljuvlig Morgon

Tänk att få vakna till en så ljuvlig dag, som idag.

Solen strålade från en klarblå himmel, och vad gjorde jag???


Vände mig om och somnade om, nåja, solen var kvar, även vid andra uppvakningen.

Så har då sommaren kommit till sist, bättre sent än aldrig.

Jag tycker det är ljuvligt, att vara i solen, kanske inte så bra, men vadå???

Njutning i alla fall, tänk till vintern, när jag sitter i min sköna vilstol, lyckas tänka fram den där första soldagen, lite kalla vindar, men ändå, solens strålar börjar värma kroppen, hela jag blir varm, oh, det är så skönt.

En stund har jag varit i min solstol, nu blir det nog en kort sväng till staden, har inte handlat på 1½ vecka, så det börjar bli lite tomt, eller, så skiter jag i det, köper min mjölk i Barkös och fortsätter njuta i solen.

Bäst att vila, för natten ska tillbringas på Terminalen, för ett trevligt:-) jobbpass, men, jag kanske får ledigt imorgon kväll, så håll alla tummar, i så fall blir det ledigt ända till måndagkväll.........sköööönt.

Inga kommentarer: