onsdag 28 januari 2009

Josefinas nya stövlar

Solen i vårt liv, är Josefina, vårt första lilla barnbarn, ja, eller litet, hon har ju hunnit fylla 1 år och blivit riktigt stor.
Idag var jag på besök hos Josefina, fikade med Gabriella och busade med Josefina, såklart.
Det är en riktig liten flirtfia, underbar gosig, nu ska ho
n bara lära sig säga, att mormor är bäst, får väl träna mycket med henne....

Idag provade vi tröjan jag stickat till henne, liiiiiitet stor då, men hon växer, dessutom provades stövlarna till, som hon fick i julklapp av morbror med
sambo.
Oj, så jättefin hon blev, kunde gå riktigt bra med stövlarna på , även om de fortfarande är lite stora, men hon travade runt, och såg jättestolt ut.
Kommer att bli en skönhet, när hon blir större, men hon har ju en del att brås på!!!!

Innan jag åkte dit, fick jag flytta två!!! LIK, till,ut ur köket.

Det räckte nämligen inte med ett, som vi fixade förra veckan, det fortsatte låta väldigt mycket och igårkväll riggades två fällor i köket, då jag kom ner idag, var båda!!!fällorna ihopslagna.
Nu hoppas jag att det är slut på fräcka möss.....

Det pratas ju så mycket om miljö idag, jag hittade en sajt där de säljer urläckra "väskor" som är lämpliga att ha bl.a. då man handlar, eller till vad som helst, fanns i många fina färger och priset var bra, ska försöka länka, men är lite osäker....http://www.baggu.se/shop/
Ni får prova Er fram, jag hoppas det funkar.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jag är så glad och tycker det är så skönt att ha en LÄGENHET och inte bo "på landet" med massa möss. Usch! Passar inte min image... haha!