torsdag 8 januari 2009

Torsdag

På torsdagar brukar jag ha pannkakor till middag, då barnen var små, var det stadigt detta, varje torsdag.
Det var den enda dagen i veckan som jag aldrig behövde fund
era på middagsval, nu gör jag det bara ibland, trots allt är det väldigt smidigt och med sallad till, blir det ganska nyttigt.
Så, idag ville jag ha det enkelt, så pannkakor blev det, är emellan två jobbarnätter och då blir det inte så mycket annat gjort.
Vädret har ju tyvärr inte inbjudit till någon promenad h
eller, -16 när jag åkte hem idag på morgonen och nu är det plusgrader och regn, så jag har suttit och stickat lite och plockat ner de flesta julsakerna.
Till helgen åker oxå julgranen ut, så var det slut på det mysiga....
Nu väntar en dusch, sen vila lite och sen en jobbarnatt till, men efter det är jag ledig till måndag natt, så det är inte så illa ändå.

Inga kommentarer: