måndag 9 augusti 2010

Regn, regn och regn

Så har då himlen öppnat sig på vid gavel och dörrstängaren fungerar inte, det bara vräker ner, emellan skurarna, omåttligt mycket, det vill liksom aldrig ta slut.

Så vad ägnar vi då oss åt????

Igår var Alexandra och jag på bio, Knight and Day,
som var helt klart sevärd, med massor av action, riktigt underhållande med en hel del humor också.

Jag har läst ut en del böcker, städa, nej, inte så mycket på semestern, och imorgon, ska det visst bli uppehåll, men fan trot.

Enligt Alexandra och vissa metrologer, så ska det bli hyfsat fint, och i Västervik, ändå finare än här, så imorgon drar vi till Västervik.


Vi brukar sticka en sväng över dagen någon gång under sommaren, så jag hoppas på fint väder imorgon, och hur eller hur, så är havsdoften underbar, om så bara för en dag.

Dessutom är Västervik en väldigt vacker stad, med många olika sevärdheter.

Ledighet är iaf ledighet och jag kan njuta ändå, och Alexandra sticker snart iväg en sväng till riktigt mycket sol, hoppas jag.

Inga kommentarer: