lördag 7 augusti 2010

Rättelse

Måste bara rätta till en liten sak, orkestern, som ska komma till Nässjö, nästa vecka, kommer tydligen på torsdagen och inte på lördagen.

Så har någon planerat att se/höra nästa tillfälle, så är det torsdagen, som gäller.

För övrigt, så har jag varit en sväng hos syster yster, i Gullarp, och lämnat en kasse kläder, hoppas att något passade.....

Tittat på jättefina katter och intog en snabb kopp thé, dessutom har jag spelat på V75 för Susanne och mig, med hopp om en jättevinst, hoppet är ju det sista som överger människan och än finns det hopp.

Undrar lite vad Alexandra gör, inte hört eller sett något på några dar...konstigt.

Nu stundar snart en god grillmåltid, som Owe tillagar, fylld fläskfile och jag hittade till slut, färsk timjan, inte i någon affär utan i mitt "försvunna" land, där under ogräset hade några envisa stjälkar överlevt, helt fantatiskt, men så är Världen ibland det......Fantastisk.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo du sis..jag blev själagladöver alla fiiiina jeans!!! I min strl. dessutom!!Linn snappade en svart hoodtröja,perfekt tyckte hon.Vi blev jätteglada!!! Tack för leveransen o. en snabb men trevlig fikastund! Kramkraaam1!!

Eva sa...

Gott....Gabriella läser nog detta...

Alexandra sa...

Mamma, det var två dagar bara som vi inte hördes, fredag och lördag... Men jag lever iaf!