onsdag 7 april 2010

Med och motgångar

Att leva är ljuvligt om Ni inte visste detta, och livet går vidare i både med och motgångar, att slås till marken av motgångar och på ett sätt dåliga saker, det är inte min grej.

Att inte visa något för alla, det är tydligen också min grej, något som jag inte förstod eller visste, men tydligen lite knepigt för en del.

Jag har ett arbete som jag trots allt trivs med oavsett vad jag gör, jag hoppas att det ska fortsätta på detta vis, i vilken situation jag nu befinner mig i.

Att bli sur och bitter, gör bara en människa förgrämd, det har jag inte heller lust med, jag ÄLSKAR att leva här och nu och ikväll har jag njutit av en lång , skön cykeltur, igen.



Nu sitter jag här och njuter av ett glas rött, brukar inte dricka, överhuvudtaget, men kände, att jag behövde ett glas, eller två, ikväll.

Kommer dock inte att bli en vana......

Jag cyklade även ner till sjön, isen börjar släppa taget, vattnet kändes inte såååååå himla kallt, så jag tror nog att doppet runt 1:a maj kommer att äga rum.


1 kommentar:

Annica sa...

Jag antar att du inte for iväg på en cykel som den på bilden. Men häftig är den. Det går många lätta dagar på de tunga även om de tunga gör ont. Kram på dig.