måndag 5 april 2010

Bio

Jag tycker mycket om att gå på BIO, och idag har Gabriella och jag, varit på Percy Jackson och kampen om åskviggen, vi var hela 5 personer på den tidiga föreställningen.

Nu spelar inte detta någon roll, för bio är alltid bio och helhetsupplevelsen blir så mycket bättre i en stor salong.

Det var mycket läckra effekter, men själva handlingen var väl så där, nästan en barnfilm, men ändå inte......lite som Harry Potter, vilka filmer jag också gillar.


Ja, nu har vi sett den iaf, siktar nu in mig på nästa film, vill gärna se Flickan från Ovan, det är dock inte så lätt att passa in lediga kvällar, när man jobbar som jag, fast ibland funkar det.

Påsken försvann, blixtsnabbt och jag hoppas att alla har hunnit njuta lite grann, och vilat ordentligt, nu börjar ju jobbarveckan igen, bara att bita ihop och kämpa på, för det är väl vad de flesta gör.

Meeeeen, denna lediga dag gör ju att denna veckan blir lite kortare och det är inte fel, det heller....

3 kommentarer:

Anna sa...

Hej Eva. Tack för titten i min blogg :) Jo, vårt lilla gryn växer så det knakar, blir ju 1 år nu den 29:onde.

Vad trevligt det lät med biobesök! Sånt blir det alldeles för sällan här.

Hoppas allt är bra med er!
Hälsa Alexandra.

Kramar från oss

Alexandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Alexandra sa...

Wow! Hela fem besökare på bion. Nässjö... Haha!