lördag 10 april 2010

Buzzador

Jag är en buzzador, det betyder, att jag ibland får prova olika saker, kan vara allt, från kattmat, juice, duschcreme, godis, ja, allt Du kan tänka Dig.

Just nu har jag hemma en underbar duschcreme, från Dove, ett märke jag ändå ofta köper, men denna creme var så ljuvligt skön och mjuk att använda, doftade så gott och skummade bra, kändes extra lyxig alltså.

Dessutom har jag några otroligt intressanta burkar hemma, krämer som ska påverka huden, så att den förhoppningsvis känns "yngre" och smidigare.

Det är Lóreals nya Demo-expertise Youth Code, både ansikte, ögon och en antiwrinkle, alla känns mjuka och sköna, att använda, dessutom har några små "problem" i ansiktet, faktiskt blivit bättre, det är iaf saker som jag själv märker.

Det är ju nu, som man behöver använda sådana saker, för att inte rasa ihop totalt, och för att förhoppningsvis bibehålla lite av elasticiteten.

Hoppet finns ju alltid att det ska fungera och dessa produkter känns riktigt bra.

Denna dag, fick jag en vacker bukett blommor, av min man, jag har gräddat lite våfflor, som avnjutits med hjortonsylt och lite grädde, så himla gott.

Kunde sen hästarna eller Lotto gå in och ge en fullträff, så skulle helgen vara den ultimata, men annars får jag väl kämpa vidare, som alla andra människor.

I morgon, har det ju utlovats lite sol och jag hoppas kunna njuta av den ljuva värmen en stund.

Gör det Du också, vi måste ta vara, på alla ljuvliga stunder, även om de bli korta.

2 kommentarer:

Frida sa...

Jag och Jossan har också spelat på Lotto här uppe i Umeå, så vi hoppas på en större vinst också! :) Ha en bra kväll Eva! Kram!

Alexandra sa...

Jaså?! Våfflor minsann... fusk! Tack, det blir nog kul ikväll. Kram