tisdag 1 september 2009

Bilder

Idag har jag ont i halsen, håller på att tappa rösten, ofta när jag blir sjuk, så får jag lite ont i halsen, blir inte speciellt sjuk, men tappar rösten, det är också lite konstigt, men så är det.

Just nu har jag väldigt dålig röst, får hoppas att det ändrar sig, snart.

Idag, har jag varit ute i Barkeryd och fikat/ätit sen frukost/ med världens bästa Josefina och hennes mamma, mycket trevligt, alltid kul att träffa den störtsköna tjejen, som just nu, lär sig ord i massor, varje dag, hon tittar noga och formar sen sin lilla mun och försöker säga efter oss, ibland lyckas det riktigt bra, så snart kommer hon nog att prata för fullt.......

Tidigare , i helgen, var vi hos Emilie och Kristoffer, i Räfsnäs och firade Emilies 30-årsdag, mycket god mat, som de lagat själva, och jättegod tårta efteråt, det var så himla trevligt, att träffa Åke o Pia och Malin med familj, jag skrattar alltid mycket när jag träffar dem, så sköna människor.

Vi väntar oxå på, att grävmaskinen ska komma och flytta lite sand och sten, så Krister kan fortsätta med sitt arbete, och troligen kommer han i morgon kväll, onsdag alltså, om han hade maskinen hemma.

Så, nu lägger jag in en hel drös med bilder som får tala för sig sj
älva, titta o njut, av både människor, mat och lite annat.........

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Är det inifrån J-F nya rum? Fint!

Eva sa...

Ja, visst blir det jättefint, hon är så stolt...Bra att Du mår bättre....Kram