fredag 18 september 2009

Höstsmultron

Igår var jag som vanligt ute på min promenad, eller ja, det är en ganska rask promenad ibland övergår den till lunka/jogga och det går lättare och lättare för varje gång.
Dock har min förkylning hämmat mig en del, men just nu, känns det faktiskt riktigt bra.

Har just avslutat min natt, den gick hyfsat, men det är då själva den, att det ska köra ihop sig, precis när bilarna ska börja gå, men idag löste det sig, i sista minuten.

På promenaden igår, såg jag smultronblommor och plockade smultron, de var stora och jättegoda, med den goda sötman som finns i riktigt mogna bär......Är tiden ur led, eller vad händer????

Nu väntar en skön helg, kanske med ett biobesök, eller varför inte lite våffelkalas, om någon känner för det.....eventuellt lördag eftermiddag, då.

Ska på möte mellan 11-13 och det tar ju en stund, så där har vi en ungefärlig tidsaspekt, dessutom kommer kanske vår alldeles egna "byggare" hit ev. med familjen så alla Ni andra är också välkomna.....

Slå en signal så jag vet hur många......och ja, Alexandra, Du får ta med Emilie, om Du vill, eller var det någon mer???

Jag har lite dåligt samvete, för efter låsningen i ryggen har jag inte vågat greppa målarpenseln och det finns lite kvar att måla, får se senare idag, när jag vaknat.

Ser fram emot en ljuvlig helg, eftersom man lovat fint väder, heeeeela helgen, bäst att njuta medans tillfälle ges.

2 kommentarer:

Mi$s A. sa...

Härmed skriver jag och Emelie upp oss på *V*(åffel)*IP*-listan.

Emelie sa...

Tack för inbjudan Eva:)
Det ska bli jätte gott med vofflor, mm!