torsdag 3 september 2009

Förkyld



Ja, så gick hesheten nästan över och blev till en rejäl förkylning, jag har ju bara en kväll kvar denna veckan, så jag chansar på att orka den och förhoppningsvis bli frisk till nästa vecka.

Det brukar bli så, att jag är sjuk när jag är långledig, inte mycket att göra åt, bara lite tråkigt, då , när det är så mycket man ska hinna göra, får väl lägga det på is och bara vila, det är ju inte helt fel heller....

Idag, har jag snickaren här, nu byggs det lite till på vårt uterum, han är duktig och jobbar på ordentligt, skönt att något händer, jag hade ju en stor grävmaskin här, i tisdags kväll....oj,oj,oj, vad han var duktig, körde på tomten som om det var en leksaksbil, utan att förstöra någonting, det var skickligt gjort, föraren hette Daniel Holm, en gammal kär bekant till oss, ska ladda över lite bilder senare idag, så det kommer....

Funderade på att åka till staden idag, det är torgdag och allt, men jag tror jag hoppar det, blir vila hela dagen istället.

Jag brukar ju alltid handla lite spontant då och det är lite onödigt, men, vad gjorde jag då via datorn idag????

Köpte disktrasor, finns en skithäftig sajt, som säljer disktrasor, så fräcka, och idag var det lite rea, så då blev det ett litet köp, kolla gärna in denna sidan.

Nu verkar det ju som om hösten är i antågande också, så badandet får jag väl ta det lite lugnt med, iaf nu när jag är förkyld, nästa årstid att se fram emot är ju om ca 4 månader, alltså julen, som jag också tycker så mycket om.

1 kommentar:

Emelie sa...

Nej, jag vill inte se onartulig ut. Det ska jag ju passa in till resten av kroppen.