måndag 16 februari 2009

Sponsring

Hej alla!!!!

Läste på blondinbellas blogg, att hon ska kollas av skattemyndigheterna, för bl.a. allt hon får gratis, av företag som vill bli nämnda på hennes blogg. Det problemet skulle jag oxå vilja ha, men tror inte att det blir aktuellt.

Nu har denna helgen försvunnit i fjärran och ny vecka stundar, idag har vi APT/FAT/VU, vi skulle haft något annat, men det blir det vi hinner idag....


Vädret har iaf varit ljuvligt, kallt och strålande sol, det har blivit någ
ra promenader, hade tänkt gå över sjön, men det var ett lager vatten närmast isen och det är inte behagligt att gå i, fast igår gick jag där, då hade det frusit på lite mer.

Tog detta foto, på vår Missionskyrka i Stensjön, vid en av promenaderna, detta enkla, stilrena kors med enkel belysning bakom, fann jag otroligt vackert, tyvärr lyckas jag inte göra belysningen rättvisa, men det var fint.

Skulle haft Alexandra och Emilie/kompis här igår på middag, men Alexandra fick sådan migrän, så vi ställde in det....synd bara på efterrätten/vit chokladpannacotta med hallonsås, jag åt en igår och den var jättegod.

Jag har just skrivit en insändare till SMT och hoppas att jag inte blir halshuggen i Stensjön, nu, men jag tycker som jag vill......

Måste oxå nämna uttagningen till schlagerfestivalen, blir bara eländigare och eländigare, fast Petra Mede var något bättre än sist..röstningsförfarandet är idiotiskt. Gillade dock Lili o Susies låt.......

Kan bara hoppas att denna veckan går fort, visserligen ska jag jobba helgen, men efter det är jag lite ledig......förresten, på onsdag fyller vår äldsta dotter år.........

Inga kommentarer: