söndag 22 februari 2009

CocoThai/Pat


Igår kväll var hela Lag 13 på Posten bjudna på 30-årskalas, det var Pat eller Wasana, som hon heter, som bjudit in oss.
Vi skulle möta upp på Coco Thai, restaurangen där, Pat oxå jobbar, när hon inte är på Posten, vi anlände med blommor och present, tyvärr var flera sjuka i laget och en del hade annat förhinder, det är alltid tråkigt, men tyvärr inget att göra åt.

Jag skulle åka hem ganska tidigt, så jag drack endast lättöl, men de andra blev bjudna på både det ena och en del även det andra, så länge jag var kvar iaf, vad som sedan hände, vet inte jag.
Vi blev bjudna på maten, och för Er som ännu inte upptäckt detta ställe, rekommenderas å det varmaste, vilken läcker buffè, många olika rätter och en del med stor hetta, tyckte Pelle iaf, men ska det vara hett så ska det.....

Pats jättefina dotter dansade för oss och det hurrades och skålades en hel del, sedan vidtog presentöppning, och nu är Pat beväpnad med både smycken, blommor, pengar och livsfarliga knivar, jag tror att hon blev nöjd.

Stort Tack, för att vi fick var med och fira Dig, på Din stora Dag, även ett Stort Grattis till förlovningen, hoppas att livet fortsätter att vara generöst mot Dig, glöm dock inte att varva ner ibland, stanna upp och njut av det Du har.

Därefter åkte jag hem, men jag låter bilderna tala för sig själva.....hoppas att ingen som var närvarande tar illa upp för publiceringen av bilderna!!!!!!

Inga kommentarer: