lördag 7 februari 2009

Hej!!!!

Ibland pratar jag med min dotter i telefon, såklart, men nu har jag börjat att säga hej, till Josefina, som enligt sin mamma, skiner upp, när hon säger att mormor, är i telefonen.
Igår, sa Josefina: Hej, tydligt, till mig i telefonen,wooooah, vilket framsteg, tycker iaf jag, och nu kommer väl snart alla andra stora steg att bara explodera, vilket
det ju alltid gör.

Tiden bara ramlar iväg och jag hinner knappt blinka, ibland.

Idag har jag varit ute på en promenad, och nu blir det TV:n och lite stickning, tröjan framskrider sakta, men säkert.

Dagen har annars varit lugn och skön, fast vädret är lite blaskigt, men vad gör det, våren är ju iaf på gång....


MEN......innan våren kommer, så kan det nog bli lite mer ruskväder.
Jag fyller ju år i slutet av denna månaden, och otaliga är de gånger som
vi har haft snöstorm och strömavbrott i flera dygn, vid den tiden.
Jag glömmer ju inte detta, eftersom det ligger precis vid den dagen, oftast iaf.

Imorgon, ska Alexandra och jag åka till Jönköping, shoppa på A6 och kanske en vända på stan, och det kan nog bli en fika, eller nåt??? hos Kristoffer o Emilie.
Den som lever, får se.......

Inga kommentarer: