tisdag 17 februari 2009

Helt vansinnigt

Sitter och lyssnar/tittar på TV, och hör till min stora chock, att en kvinna har gjort abort TVÅ, gånger för att barnet var en flicka, hur i hela världen kan en läkare godta detta.....det finns så mycket människor som av olika anledningar inte kan få barn, och vem är vi att avbryta en graviditet med ett friskt barn, av denna vansinniga anledning.

Jag blir både bestört och förbannad, kan inte läkarvården användas till mer vettiga saker än just detta????

Jag trodde att läkare skulle värna om liv och inte död......

För övrigt så är jag ledig idag, sotaren skulle kommit, men det blir imorgon istället.
Ombokningen av tiden var lite galen, tyckte han som ringde hit, dock inte mitt fel, utan tjejen som bokade om när jag ringde.

Har lite tider att hålla, och så har vi APT??? i eftermiddag, så där rök det lediga.....
Jag ska iaf inte arbeta, och det känns ju skönt.
Funderar lite på att gå på bio ikväll, de visar Valkyria i kväll me
d Tom Cruise, undrar om den är bra?????

Bilden från nätet.
Hörde på radion igår om det mystiska föremålet på himlen häromkvällen, det såg jag oxå, såg ut som en liten eldkomet med en eld och röksvans som bara for över himlen, jag tror dessutom att den landade någonstans i skogen bortåt Skärsboda, tyckte jag hörde som en knall eller något konstigt, men det kan ju vara inbillning......
Fast synen var rätt häftig, hur ofta får man se något sådant??? Inte ofta alls.......

Vädret är just nu rätt skönt, -7 grader och stilla snöflingor faller, det är bara solen som saknas, jag gillar ju detta vädret, får se om jag hinner ta en promenad.

Skickar en tanke till Alexandra, som ligger sjuk, rejält sjuk, influensan har verkligen satt klorna ordentligt i hennes kropp, massor, massor av KRYA PÅ DIG kramar......

Inga kommentarer: