söndag 8 maj 2011

Ljuvliga söndag

Idag har det varit en strålande dag.

Varm, ljus, solig, ledig, underbart skön.

Precis som härliga vårdagar ska vara.

Det blev grillat kött, till middag här och Gabriella, Josefina och Alexandra åt med oss.

Efterrätten hade jag hittat i Allt Om Mat, det var första gången, men blev sådär.....

Skulle gjort botten större så den blivit lite tunnare, nu blev den ganska mastig, fast jag följt receptet till punkt och pricka.



Fast totalt sett så var den god, men som sagt, riktigt mäktig, jag skulle ju kunnat gjort mindre bitar, så det bara blivit en munsbit, då hade den ju inte blivit så mäktig.

Nåja, man lär så länge man lever och jag tror inte jag gör denna fler gånger, dock har jag en rejäl bit kvar i frysen och så illa smakade den inte.......

Inga kommentarer: