söndag 29 maj 2011

Äntligen!!!!



Så kom då äntligen Alexandra hit och skulle fixa så jag kom in på min Blogg,då bara kom jag in utan problem, så nu ska det väl fungera....

Vi har precis njutit av en liten fika, Alexandra och jag, ingen VV-diet precis, men ibland måste man unna sig att njuta.

Ikväll blir det bio, med bästa döttrarna och jag hoppas att den ska vara hyfsat bra.



Det är den nya Pirates of Caribbean, jag gillar ju att gå på bio och allrahelst på söndagar.

Har faktiskt en ledig dag till, fick komp måndagnatten, så det känns jättebra, lite minisemester nästan.

Vår altan ser hyfsat bra ut, en del grejer är kvar att göra, den nya ytterdörren är beställd, inte billig, men oj, så fin.

Trossen, som vi skulle ha istället för räcke vid uterummet, har Owe redan köpt, tror det blir jättebra.

Lovar återkomma med lite bilder längre fram i veckan.

Tiden ilar och min huvudsemester infaller snart, vi har lite funderingar på att dra en snabb sväng till Sollefteå, men det är väldigt vaga planer.

Vi är ju ganska hemmakära, båda två och att kunna njuta hemmavid, utan några tider att hålla, är ju ljuvligt det oxå.

Inga kommentarer: