onsdag 4 maj 2011

Chokladbollar

Världens bästa Josefina, var hos mig igår, hennes mamma skulle till frissan, och då fick jag den stora äran, att vara lite barnvakt.

Det är alltid roligt, när hon kommer hit, utvecklingen går med stormsteg.

Nu börjar perioden, varför då???? Tänk, vad många frågor vi svarat på, under alla småbarnsåren och nu kommer det igen.

Ganska kul ändå, för det är ju mycket som är nytt, så ibland måste jag tänka till.....

Vi bakade också chokladbollar/negerbollar vill jag att det ska heta, men Wtf.

Josefina var väldigt duktig på att rulla och doppa dem i olika goda saker,
fast hon gillar inte att vara kladdig om händerna.

Timmarna gick, och Gabriella kom tillbaka och hämtade den lilla damen, efter att ha vinkat till traktorn ute på åkern, så var hon väldigt nöjd.

Jag som inte sovit många timmar, innan hon kom, landade i sängen och sov rätt många timmar, innan det var dags för nästa arbetspass.



Några chokladbollar finns kvar i kylen, en del fick hon med sig hem och de är så goooooda.

Inga kommentarer: